Hold styr på
boliger
medlemmer
leverandører
Vi henter mange oplysninger helt automatisk og opdaterer dem løbende. Nemt for jer.



Administration
Boliger
Vi henter oplysninger om boligerne i jeres foreningsområde fra flere offentlige registre, herunder BBR, samt data fra Geodatastyrelsen. Dette gør arbejdet lettere for jer, da I får adgang til opdaterede og præcise boligoplysninger samlet ét sted.


Administration
Medlemmer
Vi overvåger dagligt ændringer i Ejerfortegnelsen og Tingbogen for at holde jeres medlemsoplysninger opdaterede.
Nye medlemmer oprettes automatisk og bydes velkommen i e-Boks. Vi hjælper også med at indhente deres kontaktoplysninger, hvilket gør processen nem og effektiv for alle.
Administration
Leverandører
Hvem er det nu, der passer de grønne områder? Og er der nogen, der kan huske, hvor kontrakten på snerydning blev af?
Med vores system kan I få et bedre overblik over jeres leverandører, ligesom I har et register over jeres medlemmer. I kan uploade dokumenter, notere kontaktoplysninger og få et hurtigt overblik over modtagne fakturaer.

Er HOODI det rigtige for jer?
Vi vil meget gerne høre mere om jeres behov og samtidig lave en online præsentation af systemet. Udfyld formularen nedenfor så kontakter vi jer.