De 5 største tidsrøvere i administrationen af en grundejerforening

Vi kender det alle sammen 🤯 – tiden flyver, og pludselig er vi fanget i en administrativ labyrint. Som en del af en grundejerforening er det vigtigt at optimere tiden, så I kan bruge den på det, der virkelig betyder noget: fællesskabet.

Her er de fem største tidsrøvere, som I skal undgå:

Fysiske mapper med vigtige dokumenter har en tendens til at forsvinde. Man leder efter referater, forsikringspapirer og vedtager, og tiden går. 

Løsningen? Digitalisér! Saml alle dokumenter ét sted, så du nemt kan tilgå dem, når du har brug for dem.

Vi har alle oplevet det – uenighed om aftaler og beslutninger. Mails forsvinder, og man kan ikke finde den vigtige korrespondance.

Hvad med at samle al kommunikation ét sted? Så kan I undgå misforståelser og bevare det gode samarbejde.

Bilag og fakturaer forsvinder, når bestyrelsen skifter eller medlemmer flytter. Det skaber rod i økonomien.

Lad os droppe de snørklede excel-ark og bruge et samlet regnskabssystem. Så har I overblikket.

Tidsspild opstår, når I bruger for meget tid på manuelle processer. I skal have mere effektive arbejdsgange.

Automatisér gentagne opgaver og frigør tid til det vigtige arbejde.

Når I ikke kommunikerer effektivt, går der tid tabt. Mails forsvinder, og vi mister overblikket.

Brug et samlet system til kommunikation og hold jer til et centralt sted til at holde alle opdateret.

Er det noget i kan nikke genkendende til? Lad os frigøre jeres tid og skabe et stærkt fællesskab i Jeres grundejerforening! 🫶

Skal vi hjælpe jer?

Vi har gjort det til vores mission at lette de administrative byrder i foreningslivet.